In era digitala, avem mai multe informatii la indemana ca niciodata. Este obisnuit si chiar incurajat ca fiecare candidat al unui loc de munca sa caute cat mai multe informatii despre companie si angajatii acesteia inainte de a aplica. Ar fi o miscare gresita pentru candidati sa nu consulte Google si ar fi la fel de nechibzuit pentru angajatori sa ignore modul in care se comporta solicitantii de locuri de munca astazi.

Nimeni nu poate controla tot ceea ce oamenii scriu despre o companie in mediul online, insa superiorii ar trebui sa isi incurajeze echipele sa fie amabili si atenti in orice interactiune. Candidatii vor citi despre companie inainte de a se intalni cu un reprezentant la interviu, motiv pentru cautarile din motoarele de cautare trebuie sa denote transparenta, pozitivitate si oportunitatile reale oferite de companie, insa si politicile importante care ar putea diferentia candidatul bun de candidatul ideal.

Prezenta in online a companiilor si impactul acesteia asupra potentialilor candidati

Poate fi o provocare pentru antreprenori, in special pentru cei la inceput de drum sa isi exprime si sa consolideze in mod clar misiunea unei companii, dar tocmai asta cauta candidatii. Un lucru foarte important de punctat este faptul ca expertii in PR au descoperit ca tehnica de a da voce identitatii organizationale nu se leaga doar de materialele de recrutare. Mai degraba, trebuie adoptata o abordare mai holistica a mesajelor transmise de companie.

Trebuie luate in considerare presa scrisa, dar si presa din online, iar iminenta publicitate negativa trebuie tratata cu foarte mare atentie. Este nevoie de producerea unui mijloc vital de a intra in fata oamenilor potriviti la momentele potrivite, astfel incat candidatii sa se potriveasca perfect si colaborarile sa fie incheiate pe termen lung, iar performantele obtinute sa fie mai mult decat satisfacatoare.

Impingerea bugetelor in departamentele de PR se poate traduce in beneficii pentru marea majoritate a antreprenorilor. Este nevoie de conturarea unei imagini reale, cu care candidatii sa rezonze si sa se regaseasca in valorile promovate de companie. Asadar, daca fiecare companie ar invata de la strategiile folosite de studiourile de modele online, cu siguranta ar avea doar de castigat, iar rezultatele ar depasi orice asteptari.